Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Monday, June 7, 2010

Tukang Urut yg mulia...

Sebelum saya mulakan bicara, saya ingin berteka-teki dgn para pembaca.

Soalan : Sakit ape yg paling sakit?
.
.
.
Jawapan : Sakit leher! sebab bile kita "berpaling", rasa sakit! Hohoho... :p

Ya, pagi tadi time tengah lap2 badan lepas mandi, aku gerak-gerakkan tengkuk, skalik... PRAPP!! terus sakit tengkuk, xboleh nak pusing kanan! Sungguh tak selesa bila kena pandang tegak jek.. seksa giler...

Pernah bila aku paksa jugak pusing ke kanan, terus urat tengkuk aku kejang! Sakit sampai ke otak! 3-4 kali gak kena kekejangan urat saraf tengkuk ni! sakit giler!! Masa nak baring, pandang ke bawah terlebih sket, masa nak bukak baju kat kedai urut, memang sakit sakit dan sakitt!! sape2 yg xpernah rasa, mmg tak akan tahu perasaan nih... :)

So, aku pun pegi laa kedai tukang urut refleksologi ni, tukang urut die lelaki! agak kecewa yang penting dia terer urut! Memang sakit time urut tu, tapi terpaksa terima je laaa...

Lepas setengah jam berurut, aku dah bole pandang kanan! yeay !! :)
Cuma xboleh pusing2 tengkuk laju2 sangat laa... Harap2 esok dah Okay balik... ~

Moral of the Story:
1. Terima kasih kepada abang tukang urut yg sangat berilmu dan bagus! Tanpa mu, aku mesti sengsara sepanjang hari....
2. Sesungguhnya aku bersyukur di atas nikmat kesihatan yg dianugerahkan Tuhan selama ini... :)

1 comment:

Anne Boleyn said...

berurut mmg sakit woooo.... hana dulu patah tangan..diorang nk masuk besi abah tak bagi..so bwk gi urut...gile bapak sakit..huhu. tp okay la lpastu..tulang bercantum balik..


p/s: dah tengok nota cinta episode 2? jom tengok kat blog Hana :)