Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Tuesday, June 1, 2010

Cerita Kelakar di sebuah Shopping Complex

Hari Ahad lepas, aku pegi sebuah shopping complex xXx. Pastu lalu laa dekat ada sorang Awek Promoter ni, tengah promote something kat sorang Makcik ni... Dan aku terdengar sedikit perbualan diorang.

Makcik: Ha hahar har... (gelak)
Awek Promoter : Eh, kakak gelak macam Rossa laa...

Bila dah jauh sket, baru aku cite kat member2 aku, n kitorang gelak macam nak pecah perut!! Wakakkaakak!!

Giler ah, hebat skill marketing Awek Promoter tu... huhu.. :p

p/s: Kagum dengan tahap membodek peringkat Dewa beliau. :)


5 comments:

iniAKU said...

kalau aku p gelak depan2 dorg..jujur sket..haha

Call me, Eyka said...

hahaha biasa lah tuu :) bijak!

Jom Masak Channel said...

haha lawak btol...

Rina Rossoneri said...

hahahahahaha...mmg pandai

fndrocka said...

memang macam Rossa kut..

Latest Entri : Pisau Ajaib Yang Boleh Pusing Masa Ke Belakang