Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Wednesday, June 16, 2010

Pergh!! Dapat "View Page"beratus2 dlm setiap jam...

Sila lihat bukti ini:

Hebat kan.. Kagum x? Ape? korang punye pun macam ni gak ke? hebat hebat... Kalau ye, tahniah diucapkan...

Ini ialah contoh yg bagus bila dapat Buffered Earning, barulah tunai dapat masyuk!!

Walaupun aku pun ada dapat Buffered Earning, tapi aku xde laa dapat page view macam ni.. Gambar di atas ialah screen shot daripada blog Encik Ben : http://www.benashaari.com/2010/06/perkara-pertama-yang-patut-anda-lakukan.html

Marilah kita bersama-sama mencontohi beliau... :)

7 comments:

Anonymous said...

x pnah dpt buffered!

Ayie said...

aku nak lawan ben tu.. huhuhuh.. geram betul aku dengan dia.. miahahahahha

Cikgu Dahlia said...

dah biasa :)

{berlagak sikit jer ni}

Artzlizan said...

ko tak penah dapat ke...

Sayang Amirah said...

gila betol ben ashaari tu .. tabik !!

Unknown said...

ceh,..ingat traffic blog kau tadi..hahha..terkejut aku weyh..

Encik aMin said...

haha, terkejut kan... aku punye xde mcm ni lor... jauh lagi.. dalam proses lg ni, huhu... :p