Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Saturday, June 19, 2010

Autobiografi... Kenapa? Mengapa? Tahukah anda?

Contoh coretan yg dikidnap dari buku member aku
Autobiografi...
Korang pernah dengar @ masih ingat akan istilah ini? Kalau korang ni generasi aku, ok laa, mesti tau punye kan...
Tapi aku tatau laa generasi baru yg hebat IT skang ni tau lagi ke tak psal mende alah ni...

Ni lagi kreatif, siap curve pusing2 lagik... :p

Memang laa zaman skang canggih, sume gune FB, softcopy je... tapi dengan buku autobiografi ni, nilai artistik sentimental tu lagi tinggi beb.. Lagipun kalau softcopy, bila hard disk down or kena virus, semua ranap.. Buktinya, aku tergerak nak buat entry ni pun sebab terjumpa autobiografi member aku time diorang pindah rumah last week. Memang mencetuskan nostalgia siot.... :)


Format surat rasmi - Klik utk zoom in..

Dulu, bila ada orang bagi buku address ni, aku suke lukis2... Tapi ada skalik ni, aku mmg busy giler dengan Final Year Projek aku, so aku buat surat rasmi terus! wakakakak.. :D


1 comment:

hanis aleeya aka gadis sepi said...

wah! Nostalgia tu! Hehe.. Masih simpan lagi buku autobiografi masa kat matrik. Masa tu belum semua ada fb so buat macam tu pun ada orang nak isi lagi. Siap2 yang paling banyak conteng lecturer Math nis.. Wahaha... Adeii.. Kalah student.

[I Love you, teacher!!]