Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Saturday, June 26, 2010

Gel Keras dan Basah - Tahan lama...

Ish, korang ni... cepat je bukak kalo tajuk camni kan...

Sebenarnya aku tertipu bila beli produk ni... Bukan niat aku nak beli produk yg membuatkan "barang" itu keras @ tahan lama. Tapi time tu aku nak cepat, aku ternampak logo G tu, ingatkan GATSBY laaa... So, aku amik je laa n bayar. Tapi, baru aku perasan yg produk ni bukan Gatsby, tapi memang G sahaja..

Chess... tertipu aku... :p

p/s: saya hanya ingin membeli minyak rambut, bukan minyak2 lain... :D

5 comments:

Anonymous said...

perkataan keras dan thn lame itu yg point hurmm..isk2

Liyana said...

hahahahaha.. lain kali jgn tgk 1 huruf je.. baca sampai abes..

humm.....

George said...

keras tu..hahhaa

http://tutorials-for-mechanical-engineers.blogspot.com/

Khairunnisa' said...

lol, lawak. Selalu kena macam tu juga if tengah rushin'

So not liking it -.-

(http://ohmonstar.blogspot.com)

SheyPull said...

isk2...ko neiw..lain jew pikir..