Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Sunday, June 20, 2010

Insan tersayang kini milik orang...

Ye, inilah hakikatnye.
I know this day will come.
And I thought I have being prepared for this.
Tapi rupanye tidak.
Rasa itu masih sakit.

I should be happy to her.
should do this, should do that...
tired of this!!

Aku tahu there's nothing I can do about it,
I need to move on.

How?

At the time being, I smoked a lot, as hell...

P/s: Sorry there's no picture on this entry, as there's no picture that can illustrated my state of heart rite now...

7 comments:

ezzati said...

sabar dude..cam tau je sape

mizzura said...

sabar yer...theres no need to complicate..cause our life is short.. :-)

FyZa said...

sabar k..pasti ada hikmah dbalik suma yg terjadi..think +ve..=)

Cahaya cK said...

percayala, mula2 memang amat sakit.
pastu, sakit sikit2.
da lama2 nnti baru dah tak sakit.
lama mana? tu yg susah nak tau..huhuu~

misz myza said...

lompat tikam tgh frust.. alololo... sabar na...

Ain Asrar said...

bukan semua yang kita mahu menjadi milik kita...
sabar lah ..mungkin ada yang lebih baek..
all da best in ur life :)

nasikputeh said...

bro.. bangun la..
lu sedey2 pon dia hepi jugak..
last2 nanti lu yang sakit dada, hati rosak..

tak yah la isap rokok..
kalau pun lu tension..
ingat la rosok tu israel punye..
hehe..

bro, chill k.