Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Friday, June 4, 2010

Kad besday

Hurm, pabila lupa besday member2, maka terhasillah karya2 last minit mcm kad2 besday nih...

Gambar yg first nih, aku lukis n tampal kat Kad Kahwin je, kreatif x? hohoho...



Yang ni, aku just print out je gambar ni sebab member aku tuh Die Hard Fan MAN U... Aku tampal mende alah ni kat Fail Office warna Merah... Kad Besday terbesaarr punye... :p



Yg ni plak, aku edit2 je, n send via facebook sbb empunya badan jauh nun di oversea sana ~ 


p/s: erm, ada orang nak mintak tolong aku buat kad besday utk korang x? kalo aku sempat laa, huhu.. ~

3 comments:

Jard The Great said...

buatkan kad kawen bole? eehehe

Stargone said...

Sungguh sempoi dan kreatif.. lepas ni boleh lar amik tempahan pulak yer? :D

mizzura said...

yang hasil tangan pasti lagi dihargai..chop ..*hand made* tuh..biasanya mahal kalau bubuh title tu..