Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Sunday, June 27, 2010

Baby Bash Party Anak Angkatku - Humaira Sorfina

Humaira Sorfina - 3month

Kenapa saya mengambil anak angkat? Bukan kerana saya tak subur, malah saya tak kahwin pun lagi.
Semuanya hanyalah kebetulan dan kepoyooan... Actually, ceritanye begini..

Pada suatu hari, saya berjumpa kawan saya dengan isterinya yg tengah sarat mengandung. Maka dengan selamba dan yakin, saya berkata, "Din, anak ko ni nanti mesti lahir pada 25 Mac 2010! ". Tarikh itu adalah besday saya...

Mulut saya payau masin! Maka, saya mengangkat diri saya sendiri menjadi ayah angkat baby itu dengan xmalunye... Hahaahar...

Hadiah utk si comel... Tapi kena tunggu umur 18 bulan baru leh main, hahar...
Proses pembungkusan mengambil masa sejam! sebab sambil tengok cite My Hero My Boss... :p





1 comment:

Verdict said...

my hero my boss sgt bes

dan..

25 mac tu besday saya..jangan curik!