Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Friday, June 18, 2010

Tak pasal2, aku berkawan dengan mereka dari Seberang: Irfan,Zul dan Wan...

Pukul 7.25pm: Handphone ku berbunyi burung2 berkicauan indah, tanda ada SMS masuk.
"Min, aku rasa penat laa, xdapat nak join ko tengok bola... sory"

Terima kasih housemate ku, terpaksalah aku layan bola Argentina vs Korea sorang2...

Tiba2, bang ada orang tak?
Erm, xde... duduk laa...
Maka, duduk laa 3 orang strangers tersebut semeja dengan aku.

Goll!!! oh, tidak Gol rupanye... Setelah intro 2,3 ayat, baru lah aku tahu latar belakang diorang ni.
Diorang ni kerja catering kat kedai makan sebelah. Ada yg dah 5 tahun kerja kat sini.
And diorang ni dari Sumatera Barat, kalau naik bas dari pengkalan ke rumah, ambil masa 2 hari 1 malam...
Pergh.. jauh siot..


P/s: Begitulah bola sepak merapatkan ukhwah hubungan sesama manusia.

2 comments:

ezzati said...

kok bisa cakap seberang?

|| nemo mimosh || said...

hahaha..baguslah macam tu ye.. :)