Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Saturday, July 31, 2010

Artikel Tentang Masturbasi yg Informatif


Ini adalah artikel yg paling ilmiah yang pernah aku jumpa. Sekalung tahniah kepada penulis, kerana berkongsi kan maklumat ini kepada semua pembaca. Untuk maklumat lanjut, sila klik ke sini, serius kalo tak memang rugi beb... :)

Sedikit sinopsis:
Onani atau melancap, sebagai suatu cara melepaskan syahwat pasti dilalui oleh setiap lelaki menjelang dewasa. Selain dari kesan negatif psikologi, perbuatan melancap mengakibatkan kehilangan tenaga, nutrien dan zat dari tubuh. Terdapat satu lagi sebab mengapa melancap tetap tidak sihat.

Jika anda biasa dengan Foot Reflexology, anda akan tahu bahawa tapak kaki mengandungi urat saraf dan meridian yang menghubungkannya dengan berbagai-bagai bahagian badan. Anda juga akan tahu yang dengan mengurut tapak kaki, anda dapat membawa tenaga kepada organ yang berkaitan.

Zakar, seperti tapak kaki, juga mempunyai takat reflexology yang berkenaan dengan organ.
Cuba perhatikan gambarajah zon reflexology zakar: Zon jantung zakar – kepala zakar – adalah yang paling sensitif dan paling mudah dirangsang untuk mencapai orgasma. Semasa melancap zon inilah yang paling mendapat rangsangan berbanding zon- zon lain. Ini bermakna............... ......... ...

Seterusnya, sila klik di sumber asal di bawah yek.. :)

source: http://blog.sepaku.net/renungan/kesan-martubasi-dan-blowjob-lelaki-dan-wanita-18sx/

P/s: Orang jepun suka buat onani oragami :p

3 comments:

Ayie said...

Erkkk.. terbaik dari ladang kelapa sawit.. huhuhuh

mrnoble said...

haha! bagus artikel ni :D

diriku said...

ha2..nice entry..