Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Wednesday, July 7, 2010

Al-Fatihah untuk allahyarham Mohd Fadzali bin Mat Yacob...

Ini ialah cerita kawan baikku di Unimas, pengalaman beliau diceritakan dengan detail sekali, membuatkan aku insaf dan bersyukur dengan segala yg aku ada sekarang. Juga membuatkan aku takut sekali dengan kematian. Adakah wajah aku boleh tampak tenang seperti arwah pabila menghembus nafas yg terakhir. Sempat ke aku bertaubat?

28/6/2010, Isnin..Lebih kurang pukul 5.00 pm

Arwah terlibat dalam kemalangan..Motor beliau dilanggar dari belakang di traffic light

900pm
Adek bongsu sy call dan inform arwah terlibat dalam accident dan kritikal..Doc bagitau 50-50. Saya terus call Saiful yang betul2 baru sampai kat rumah dia..Bersiap dan pukul 10pm terus bertolak ke hospital sg buloh.

29/6/2010, Selasa..230am
Sampai di hospital Sg. Buloh..Adik bongsu, abg ke 2 dan ke 3 dan akak ipar ada di hospital..Ayah, mak dan abg sulong dalam perjalanan dari Kelantan..Akak outstation di Miri dan tiket terawal hanya pagi Selasa..Arwah betul2 baru selesai menjalani pembedahan di kepala..tempurung kepala terpaksa dibuang untuk mengurangkan tekanan..

Kisah beliau tidak tamat di sini.
Untuk membaca sepenuhnya sila ke blog beliau di sini:
http://ezzati-mytruelife.blogspot.com/2010/07/al-fatihah-untuk-allahyarham-mohd.html

Al-Fatihah dan Surah Al-Ikhlas buat arwah ~

2 comments:

Connecting With My Own Soul said...

innalillah. saya punya kawan pun baru meninggal. semoga rohnya di tempatkan di kalangan orang2 beriman. al fatihah.

Aku said...

sedihnya...
al-fatihah~