Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Sunday, July 25, 2010

Isteri orang curang dengan Imam Muda Aran

Inilah peserta Imam Muda, Aran yang menjadi perhatian.



Walaupun perkenalan mereka tak sampai sebulan, tapi....

Aku tak nak mengfitnah lebih2, baik aku bunuh je dia daripada aku fitnah dia kan...

Untuk maklumat lanjut, sila ke sumber asal:
http://narcissafelton.blogspot.com/2010/07/wahai-mak-oii-jangan-curang.html

p/s: Harap para pengikut rancangan Imam Muda dapat bersabar... :)

Jom baca Al-Quran edisi baru dengan tafsir setiap patah butir perkataan (Bukannya terjemahan setiap ayat penuh macam biasa tu...) http://www.bacaquran2u.com/index.php?ref=aremint
 Kalau hadiahkan kepada ibu bapa kat kampung, sure dapat pahala kan? Hidup diberkati Tuhan akan sentiasa tenang dan happy.. :)


11 comments:

hiro said...

pehh..alim2.

kAziShA said...

wahhh baru nak terkejut smpai jantung tercabut td..hahaha :P

Onelove...Jambu merah warna said...

ahaks...lwak ah.. sbar je..nk wat jgak =p

Kie-yu said...

kikiki :D
wat saspen je
pandailah dak kecik tu olah cerita

Mr Noble said...

haha! lawak! a good one though :)

Yiedpozi said...

pergh!!! nampak jerk alim...

diraja22 said...

jgn puji lebih2 sgt..

Dark Half said...

pandai btol ko mengeksploitasi entry dak tu..hehe...tajuk lg gempak dari entry asal..haha

Latest entry grafik novel gua ~ Aku Pilih Neraka!

Yiedpozi said...
This comment has been removed by the author.
syahira ariff said...

hahahaha


lawak la kau ni
aii report sama mak aii kan
=p

Encik aMin said...

UNTUK PENGATAHUAN KORANG: Entry ini ialah lawak semata-mata, sebab entry asal ialah mak budak tu suka tengok imam muda aran nih... xde curang2 pun, hohohoho... :)