Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Wednesday, July 14, 2010

Korang semua, Cepat tengok TV8 skang !!



Skang ni ada Showdown Final kat TV8!! Aku pun xminat sangat nak tengok orang2 menari2 ni, tapi bila layann jap tadi best la pulok!! Kepada yg xde depan TV tu, bole tengok Live Stream Online kat sini: http://www.8tv.com.my/showdown2010/

Skang tinggal group GBC (Giler Battle Crew) and Wakaka (team ni ada Alam yg pernah menang pertandingan menari gak sebelum ni..)

Group "Floor Fever" baru je out.. Tadi aku tengok show die best gak woo... Memang artistik..

Kakak aku mmg minat giler tgk org2 menari ni... Itu aku xkesah, tapi bila dia conquer TV and tengok citer Klasik Sound of the Music, itu buat saya marah!! :p

1 comment:

rhapsody LiN said...

owhh... no wonder lah ramai yg x update blog mlm ni. ade bnde showdown ni..