Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Tuesday, July 20, 2010

Entiti asing misteri dalam rumahku...


Baru-baru ni, bila aku masuk rumah je, aku rasa lain macam.
Macam terdengar ada bunyi asing, cep cip chuiwep...
Apekah? Adakah mende itu?

Orang kata jangan tegur. Tapi aku tanya gak kat housemate aku.
Beliau hanya tersenyum laksana Bendahara yg punya jawapan pada segala kemuslihatan Sultan (aku la tu... )

"Sebenarnya... Dragon Ball ada 7 bijik semuanya..."

LEKUK!
Aderghh!
Kan ke dah dapat sakit free... 

Housemate aku pun jawab,
"Ok laa, actually aku baru beli mende alah ni... Rm15 je... tiap kali ada bunyi bising macam orang tepuk tangan ke, pintu terbukak ke, kerusi jatuh ke, burung tu akan berbunyi berkicauan Chuit chuit cip chuit... ... canggih kan? "

Owh... baru ku tahu... Burung ni laa yg berbunyik2 tu...


Sekarang aku bole berlagak kat sesape yg masuk rumah aku...
Aku bole tanya, "Rumah ko ada burung?"
Haaa.. mesti xde kan? Hahahahar... Special siot rumah aku..

Cute x?
P/s: Rumahku Sarangku... :p

8 comments:

Miro Slav said...

15 hengget jer...agak murah..huhuhuu

*cik azeya* said...

comel... :)

Farid MOFASAD said...

ngahahahaha

comel!!

Onelove...Jambu merah warna said...

hahah..tomeynye nate ni =p

iqbalsyarie said...

Cehh..ingatkan makhluk apa td..haha..Post baru:Ini baru mukaddimah aje

aLya said...

baRu 1st time smp cnie..
dpat lak setoty sal entiti..huhu
da la almost 12am..btw, cmei la yg lam sarang tipu2 2..hahaha

marina anakcikbob said...

wahhh...comelnye.....

adakah lompat tikan ni d ilhamkan dr cni??
http://yatiememories.blogspot.com/2010/07/kuih-lompat-tikam.html

Shu Shinju said...

comel burung tu..hehe...