Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Sunday, July 25, 2010

Sekian lama tak menyentuhmu A.B... Kini aku puas!!

Sudah menginjak 6 bulan rasanya...
Begitu lama masa berlalu, tapi rasa sejenak menghilang...


Keserasian yang begitu lama terjalin,
Takkan mudah dilupakan begitu sahaja,
Ahh, kesibukan berkerja, adakah cukup utuh untuk menjadi alasan yang rasional ?
Tampak seperti tidak masuk akal,
Kadang kala sang nasib tidak mematuhi logika...

Ya, memang sudah lama tidak bertemu mata,
Tapi akhirnya, ku cekalkan semangat utk menjejakimu,
Hanya untuk sekali lagi menghidu bau mu, menyentuhmu kulitmu yg mulus...

Lalu ku menikmati dirimu sepuas-puas hati,
Dengan rakus...
Ada aku kisah? Ko mana ada perasaan!
Ko hanyalah objek pemuas nafsuku...

Segala kata-kataku hanyalah pemanis mulut untuk mendapatkan dirimu yg begitu digilai insan2 lain...

" Bang, Apam Balik satu..."

Terima Kasih A.B


P/s: Ini adalah kisah benar, aku memang dah lama tak makan apam balik...       Eh, dah berapa lama korang tak balik kampung nih? :p





7 comments:

Kie-yu said...

ingatkan Abby Abadi tadi
ceh!
tipah tertipu =p

MissXYZ a.k.a Abaikan said...

sdp weh apam balik... mau tak mau balik bla da mkn... lg2 klu letak jagung cream perghhhhhhhhh

Mr Noble said...

minggu lepas aku ada makan apam balik. mmm.. mmg sedap.
tak sampai sebulan pon. awal bulan 7 itu ari balik kg.

Anne Boleyn said...

cehh. AB. Anne Boleyn pon boleh jadi juga. ngahahah. sekali apam balik daaa. den pon dah lama tak makan apam balik lah. tetiba macam teringin nak makan baca entry neh hoh~ mana nakc ari mlm2 buta ni.

p/s: ada 'kabel besar' tak? jom tengok enty 'kabel besar' kat blog HLN.:)

bofoyengfeng said...

bang apam balik tiga..gula kurang, harga pun kasik kurang...

*cik azeya* said...

best bestt..

p i j a h said...

haha. saya suke apam balik jugk! ngee~