Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Sunday, July 11, 2010

Kera curi makanan dalam kolej !!

Pelajar Kolej  : Cik, saya nak buat aduan. (mode marah)
Pegawai Kolej: Ye, apa saya boleh bantu?
Pelajar Kolej  : Tadi, ada Kera curi makanan saya!
Pegawai Kolej: (rasa nak tergelak, tapi cuba tahan..) Macam mana dia boleh curi?

Pelajar Kolej  : Saya letak makanan tu atas bumbung kereta, pastu saya masuk dalam kereta kejap. Bila keluar je, saya nampak Kera tu dah lari bawak tupperware makanan tu!! Penat je saya masak susah2!!

Pegawai Kolej: Hurm... tapi tak banyak yg saya bole bantu kat sini, sebab awak berurusan dengan Kera tu...
Pelajar Kolej: Ye la, tapi saya bengang giler ni... huhu...


Nota: Ini ialah kisah benar! Kesian mamat tuh, setelah berpenat lelah memasak, hasilnya dituai mahluk lain.. :p

1 comment:

Amanina said...

slalu dah jadi. kat skolah dulu banyak monyet. lagi2 dekat ngn zoo. hahaha