Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Friday, July 2, 2010

Al-Fatihah dan Yaasin buat adik kepada rakan blogger

Adik kesayangan seorang kawan rapat juga seorang rakan blogger,  Mohd Fadzali Mat Yacob kembali ke rahmatullah 30/06/2010. Aku juga sempat mengenali arwah sewaktu bersama-sama mendaki gunung kinabalu. Arwah memang seorang yg ceria dan peramah... 


Marilah kita beramai-ramai menyedekahkan Al-Fatihah dan bacaan Yaasin kepada arwah.

Aku pun dah agak lama tak baca surah Yaasin ni, so kesempatan ini mengingatkan kepada kita yg masih hidup ini supaya beramal. Ajal Maut ni macam buah kelapa, bukan buah kelapa yg tua je akan gugur, tapi yg muda pun, sekali sekala akan gugur.



Arwah meninggal disebabkan kemalangan. Jadi, berhati-hatilah sewaktu memandu... Ayah saudara aku, kalau nak memotong tempat bahaya, dia akan membaca bismillah... Sama2 lah kita amalkan mende ni gak... 


Untuk memberi sokongan moral kepada rakan blogger kita, cik Zati , semoga beliau tabah menghadapi dugaan ini.. 


http://ezzati-mytruelife.blogspot.com/


P/s: Moga2, bila kita bertemu ajal, ramai jugak rakan2 menyedekahkan al-fatihah kat kite...

6 comments:

Peri PiA said...

salam,saya sempat melawat dihospital

Arwah pergi jua :'(

Al-Fatihah

Wan said...

Takziah.. Al-fatihah

Amir Izzat said...

Innalillah......alfatihah...
takziah buat keluarganya..

Lelaki Ini said...

Al fatihah...

MrNamie said...

al fatihah..semoga ditempat di kalangan orang beriman

DaHLia said...

alfatihah...