Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Sunday, August 8, 2010

Doa Pemanis Muka


Aku baru dapat Petua ni dari member bloggers yg bernama Lynn :

Ayat nie sangat mujarab diamalkan dan sebaiknya dibacakan setiap pagi Jumaat sebelum nak keluar rumah...
Tapi hari2 lain pun boleh juga diamalkan...
Yang penting niat kita tu...
Betul tak?

Dan yang bagusnya kita semua dapat menjimatkan duit kita dari dihabiskan kat aktiviti facial ataupun botox (itupun kalau ada di antara korang semua yang buat botox la)...
Doa pemanis muka nie lebih elok lagi jika dibaca 3 kali sehari sebelum memakai bedak, alat-alat solek atau minyak rambut (untuk lelaki)...

Hafal, tarik nafas dalam-dalam dan hembus...
Baca dengan kuat dan kalau boleh biarlah orang disekeliling anda dengar yer...
Selamat mencuba dan selalulah mengamalkan petua ini...
Insyaallah anda akan berjaya...
...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

MINYAK SI TUANG-TUANG
KU TUANG DALAM KUALI
MUKA KU MACAM BERUANG
SEMUA ORANG GERENTI LARI
KUANG....KUANG....KUANG

Hehehehehehe...
Tengah senyum ker tu?
Kan manis tu...
Semoga bertambahlah manisnya lagi...
Hehehehehehe...

Mohon maaf yer kawan-kawan...
Sebab aku dan Lynn pun dah terkena sama juga...

Wakakak... :p

[ source: http://lynnhamzah.blogspot.com/ ]

P/s: Hati yg baik, Minda yg Positif, akan terserlah dari cahaya mata korang... Yg lagi penting, ayatt kena powerr... ahaks.. :p

7 comments:

cik panadol said...

erk!!!ni bukan doa nih...ni dah taraf jampi serapah dah ni..hahaha

HonEyBuNNy said...

aiyak...terkena jgk...uhuuh....egtkan btoi2 la...hahah

nuyuEna said...

wa-kena-beb!

miss dayah said...

huwaaaa terkene haku..
heeeee

Uruchimaru @ kf said...

hai! apepun lawa gadis itu!

Kie-yu said...

uish..
ajaran sesat
nehi..nehi..
hehehe :D

Mr Noble said...

haha! aku suda kena!