Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Sunday, September 19, 2010

Tips memberi duit raya yg tidak membocorkan poket mahupun dompet..

Memberi duit raya adalah dikira memberi hadiah kepada orang. Barangsiapa yang memberi dengan ikhlas, Tuhan akan membalas balik dengan rezeki yang berlipat kali ganda...

Tapi kalau kita bagi RM2 kepada setiap orang yang kita jumpa, boleh bangkrap jugak kan... Jadi, penyelesaian yg paling mudah untuk memberi duit raya ialah dengan mengklik nuffnang mereka.... ( Cara ini hanya boleh digunakan kepada rakan2 blogger sahaja ) Hahahahar...

Sekian, Tima Kasih....


Aku tak suka meminta banyak2, aku hanya berharap agar dapat satu keping je dinar emas Kelantan utk raya tahun ni...


Tak tamak kan aku? Ahaks....

P/s: Time raya aritu, sedara mara yg datang lambat dapat RM2 je, sebab RM5 dah habis... hohoho...

6 comments:

Uruchimaru @ kf said...

hambe pun dpt raye jgak thn ni..=)

Uruchimaru @ kf said...

* duit raye..

H A N S said...

haa..1 dinar pun hampir 600 gak..tu yg ader kes kt klantan kna rompak sbb bw duit emas..huhuhu..anyway, nice blog encik amin :)

Melati Qistyna's Mummy said...

errr, nk tanyer... dinar kelantan neh dignkan utk urusan seharian ker? cemana urusan jual beli ngan dinar neh... lau ade belen nk pulang ngan ape yer

kodok hijau the ghost writer said...

mmg tak tamak pon.. tapi haloba jer hahahaha

Encik aMin said...

uruchimaru: tahniah... haha..
hans: owh, ada yg kena rampok ek?
melati: err, sye pun tatau laa, huhu...
kodok:: thanks for ur compliment.. :p