Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Friday, September 3, 2010

Rakaman jelas Hantu Penanggal berjaya ditangkap. (Real Ghost video) Baik tengok sementara bulan puasa... :)

This is shocking!! Rakaman Hantu Penanggal yang ditangkap. Aku ingatkan mende hantu2 ni hanya dalam bentuk ghaib @ roh, takde jasad fizikal... Tapi rakaman ni membuatkan aku terpana (kalau xpaham, sila cari maksud kamus dewan bahasa). :p

AMARAN: VIDEO INI DILARANG TENGOK OLEH IBU MENGANDUNG!!



Tapi rakaman ni real ke tak ek? Zaman sekarang ni bukannye boleh percaya sangat kan?
Ada siapa2 tahu peristiwa ni berlaku kat mana?
P/s: Jangan takut hantu, takutlah TUHAN... ~

5 comments:

aliesha kirana said...

xnampak die terbang.. xreal sgt.. pakcik yg pegang tu leh je goyang2 mende tu nampak cm bergoyang.. huhuhu.. wallahualam~

Lelaki Ini said...

nmpak x real..
x tau lew!

Khairi said...

tipu ni Min. pose2 mana ada depa2 ni huhu

Anne Boleyn said...

macam tak real je ni.huhu

p/s : jom join slot Bingkisan Salam Syawal kat Redmummy.com jom? Anne Boleyn dah join.. check my latest entry kay.. :)

Onelove...Jambu merah warna said...

haha.. xleh bla kn...smentara bln pose? knon xde antu x tkut la..hihihi..tkut ape antu nk xde tgn n kaki, trik je rmbut die =P