Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Wednesday, September 8, 2010

Cuba teka air apekah ini? Kuih apekah ini?

Korang ingat korang dah minum semua jenis minuman kat Malaysia?
ye ker... Cuba teka apekah minuman di bawah ini kalau rasa diri tu bijak bistari... :)










Cuba teka siapa saya?








Korang ingat korang tahu semua nama kuih kat Malaysia?
Apa nama saya?

Sape betul, akan dapat hadiah misteri... :p

5 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

tak da idea...sebab terliur tngok air dan kueh tu...tapi kueh tu macam kueh kelapa yang goreng tu...tapi nama tak tahu...huhu..air macam mangga..lalala

aliesha kirana said...

air tu xpasti..mugkin kelapa shake.. kuih tu kuih dangai..hehe~

~~Masha~~ said...

Hurmm..air 2 maybe air tebu shake,,n kueh 2 slalu sy mkn kalo blik kg iaitu kuah dangai..:-)

mien said...

nak teka :

jus mangga ngn kuih dangai :)

Encik aMin said...

nama kuih dah betul... tapi nama air semua salah, jawapannye ialah air blended pisang + mangga ... memang terbaek wok... :)