Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Saturday, September 11, 2010

Shopping2 Raya seorang Jejaka Jantan sundal...

Rasanya hari ini ialah hari raya.

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin Kepada Semua Rakan Blogger ku..

Sebelum hari raya, aku sempat bershopping di Jusco Wangsa Maju...

discount 50%
Aku suka jeans ni sebab kaler dia nampak baru, bukan faded style..


stokin rm 12 utk 3 unit - corak bole tahan lawa..


Pernah tengok iklan AXE kat tv? Bau die mmg sedap laa, cam bau perfume mahal... pasni ramai laa awek mintak no tepon aku.. :p


Ini ialah eheheh... malas nak cakap.. tapi aku suka corak dia macam sampin kan? wakakakak.. :p

P/s: Tapi xde baju raya? Tu laa memilih sangat... Kan ke dah xsempat nak beli baju raya.. Waaaa... :)



5 comments:

Mr Noble said...

pakai baju raya tahun lepas je. haha! :D

Lindonut said...

HAHA! xde bju raya xpe, "sampin" ko ade dah. HAHA!

Amancits Sullen said...

'samping tu' jangan pakai kat luar pulak bro..
btw cool axe..aku pakai xde pon orang mintak nombo

marina anakcikbob said...

yg tu pon nak amek gamba gak ke?
wakakaka..

Encik aMin said...

mr noble: samalah kite...
lindonut: tau xpe... :)

amancits: hahahar... aku pakai AXE tu, trus ada org nk buat aku jd menantu... :p

marina: eh, mesti laa... unik tu... :)