Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Monday, May 10, 2010

Yeay!! Akhirnya dapat Cash daripada Nuffnang + Projek Alpha...

Yeay!! Dapat RM20 yg ke-2 daripada Project Alpha... Baru je aku nak berputus asa dengan projek nih, nasib baik dapat jugak utk week 9(a) sebagai pengobat hati yg lara... 
Tapi bila tengok tajuk2 baru Project Alpa ni, makin susah siot, huhu... ~
Erm, lagi RM6.50 baru bole cashout Nuffnang ni.. Memang xbanyak sangat pun, tapi ok laa utk newbies cam aku ni, hoho...

gaya poyo aku rokawa...  :p

12 comments:

isha said...

cmne wat nie.. ajarkn leh.. sy bru jea nk blja berblog.. huhuhu..

izyani_azahari said...

sama lah isha. saya pun xtau ape guna nuffnang ni. :(

NICK IRFAN said...

eh bro mcm mne nk dptkan project alpha ni?? aku xde pun?

mizzura said...

congrats...sesama kita grab rm20 weekly..hehe..

nabil_potter said...

tahniah..

Anak Perak said...

tahniah.boleh tahan gak collection

I n n z said...

x prnh dpt isntant cash.
huwaaa T__T

Jard The Great said...

belajar dari aku ker amin? ehehehe..

nnt lama2.. bole dpt minima RM100 sebulan

QueenWizza said...

wow tahniah
aku da x join plak.. mesti terlepas .. dah tu dia nk 50org jek..adeii..

isha said...

mmg la.. tapi time nk paste tue... dyre kate error pe ntah... x pam aku..

nasikputeh said...

bersedekah la kamu sebelum kamu disedekahkan..
takut tak?

haha

isha said...

da wat da... sme2 la sokong saya n sokong nuffnang