Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Thursday, May 27, 2010

Kerjaya yg paling mencabar...


Anda rasa kerja anda membosankan? Perlu kipas bontot bos utk cepat naik? Tengok gambar2 nie, n fikir skali lagi....

Gila sempit ruang kerja minah ni... :p
Erm, mamat ni ada peluang nak songlap duit nih.... huhu... ~


Ramai antara kita kerja semata-mata utk dapatkan gaji tiap2 bulan sahaja. Tapi xde kepuasan diri. So, ape tindakan kita? Just terima sahaja seadanya? hurm.....

Apa-apa pun, jangan malas kerja... Teruk mana pun kerja kite, walau gaji xsetimpal worlkoad yg banyak, tetap kena kerja sedaya upaya... Kerana kerja itu adalah amanah, barulah gaji kita tu B.E.R.K.A.T....

Yg bestnyer: Aku C.U.T.I hari ni!!!! Korang yg tengah kerja tu, dipersilakan jeles yer... Muahahaha! :D

5 comments:

Jard The Great said...

tak jeles pon. hoh. sbb mlm neh dpt tiket free tinguk persian prince.. miahahaha

nabilah_2908 said...

tertarik dgn gambar yg last..siksa bebenau...hehe...

nk cari kepuasan dlm kerja..hmm..nth la..zmn sekarang ni..tk boleh nk memelih kerja sngt...apa yg ada di depan mata kena grab..terutama fresh graduate.. :)

tp bila dh ada pengalaman..baru kita boleh demand..(^_^)


jom ke APA KATA HATI pulak,
KATA GANTI DIRI

Anne Boleyn said...

haha kelaka lah pic2 nye. btw..kerja untuk belajar and dapatkan pengalaman...jgn trlmpau pk sal gaji dulu..

mizzura said...

gambar menarik ..!!

**hudalulu** said...

giler mencabar...hahaha