Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Tuesday, May 4, 2010

Menonton Teater Suspens di Taman Budaya

Menonton Teater Suspens kat Taman Budaya adalah kali ke-2 aku tengok teater. 1st time dulu kat MSU Shah Alam, cerita pasal pompuan buta yg chantek... :p. Teater suspens ni pulak teater komedi yg merungkai Siapa Bunuh Alice(aku xigt nama asal, hahahar...)? Memang kelakar jugak laa teater nih.
Salah satu adegan panas... :p

Kenapa saya tonton teater ni?
1. Kerana kawan saya, fandi turut berlakon dalam ini cerita.
2. Kerana dah lama xtengok teater
3. Just to hangout with my buddies
4. Niat utk menderma duit tiket RM10 sahaja.
5. Ingin menjamu mata, hahahar.. :p

aksi romantis, ahaks..

Antara blog2 lain yg mereviewkan teater ini adalah:
2. http://www.kakiseni.com/auditions/audition_body.php?id=7898

Bila tirai sudah ditutup, pelakon2 tambahan yg tak diundang tiba-tiba muncul... Hahahar...


1 comment:

sasha* said...

haha pelakon tak diundang tu sibuk je :D