Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Monday, April 19, 2010

Liverpool telah menduduki carta pertama + Jersi Terbaru Liverpool Musim depan dengan Standard Chartered

Ye, Liverpool telah mendapat kedudukan pertama dalam carta. Carta apa? Cuba tengok kat Poll di sebelah. Ternyata mendahului pihak lawan kan? Heheh... Kalo ada penyokong pasukan lain yg menjenguk Blog aku ni, sila lah mengundi yek.. kerana undian anda akan menentukan masa depan anda. Tapi lagi bagus kalau liverpool je yg menang, hahahar...

Ok la, musim ni memang Liverpool teruk sket, tapi tunggu je laa tahun depan, Liverpool akan mengganas.... :D




Ok, ini adalah Jersi Terbaru Liverpool Musim depan dengan Standard Chartered sebagai penaja baru. Dengan penajaan Bank, semoga Liverpool akan lebih diberkati Tuhan. Ye la, sebelum ni ditaja oleh produk Arak, sebab tu tak pernah menang2.. huhu...

2 comments:

saya_arief said...

smart..
cam dulu2.
klasik..

sebelas said...

yeahh ini fan liverpool mari nie..

hehehehe :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/