Followers

Al-Quran yang interaktif & berinformasi !!

Iklan susu cap junjung... ~

Saturday, October 16, 2010

Kes salah order makanan/minuman

Sumber: Kereta Kebal (lawak selingan, tiada kaitan dgn entry di bawah, haha..)

Ape mende yg paling annoying kalo korang maka,n kat gerai/restoran?

A- Makanan lambat sampai
B- Orang yg sampai lagi lambat drpd kita, dapat makanan lagi cepat.....
C- Makanan yang sampai, lain dari yg kita order
D- Semua di atas... :)

Tapi hari ni aku nak cerita pasal jawapan no C.
Pernah sekali tu aku order jus tembikai susu atau nama omputeh nyer honeydew... Tapi yg sampai adalah... Jus Tembikai + Susu pekat manis !! Wah, sesuka hati dia jerk....

Tapi member aku kena lagi best... Dia order Teh Halia (mungkin bertujuan utk mengempiskan perut yg semakin maju ke depan itu)... Tapi, last2 bila sampai air tuh.... Muka dia berkerut2 lepas minum...
Sekali dapat TEH HORLICK Daaa!! Hahahahar... Tak pernah2 orang minum kombinasi cenggitu...

Mesti writer waiter tuh tulis T.H je kat kertas tuh, pastu Si Pembuat Minuman tu plak terlebih genius mentafsirkannye sbg teh horlick... hahahar... giler ah ding dong...


Sekian sahaja utk malam ini, gua mau titon... daa.. :)

3 comments:

blog-tips-kurus said...

moral:
sila buat air sendiri kat umah, kompem sedap & x salah oda!

Mr Noble said...

teh horlick <-- haha! kreatif jugak org yg buat air tu :D

KuNanGKuNanG said...

adik sy pun penah kene camtu, air tembikai merah+susu pekat.ha3....(menu br agaknye...)